València obri la porta a Àfrica: ja pots viatjar també amb vaixell
Mostaganem, la destinació africana que pots trepitjar des del port valencià
Baleària reforçarà les seues connexions a Algèria durant l'estiu amb l'ampliació de tres a cinc serveis setmanals per a atendre l'alta demanda de passatgers i vehicles concentrada en aquesta època de l'any. Del 15 de juny al 15 de setembre, cada setmana la companyia marítima realitzarà tres connexions a Mostaganem des de València, a més d'una a Alger i una altra a Orà des de Barcelona. Aquesta última es converteix en la segona ruta que obri la companyia entre tots dos països des de Barcelona. Aquesta nova programació permet a la naviliera disposar de la major oferta comercial fins ara amb Algèria, des que va començar a operar al país en 2016.
“La connectivitat marítima entre Espanya i Algèria és una prioritat per a garantir la mobilitat de milers d'algerians que desitgen retrobar-se amb les seues famílies. Estem compromesos amb un transport eficient i de qualitat entre tots dos països”, ha afirmat Georges Bassoul, director general de Baleària, qui també ha agraït la col·laboració de l'administració algeriana i les autoritats portuàries per fer possible aquesta ampliació.
Baleària destinarà a aquestes connexions dues ferries, que compten amb amplis serveis a bord adaptats a les necessitats dels passatgers, incloent-hi cabines i butaques, cafeteries, restaurants amb opcions halal i zones d'oració, entre altres. A més, la naviliera ofereix un servei d'atenció telefònica en àrab per a facilitar la comunicació amb els clients.