elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

València adjudica el contracte de la millora de l'enllumenat públic en barris i pedanies per 1,85 milions d'euros

València adjudica el contracte de la millora de l'enllumenat públic en barris i pedanies per 1,85 milions d'euros
  • L'actuació municipal se centra en els districtes de Campanar, la Saïdia, l’Olivereta, Patraix, Jesús,els Poblats Marítims, Camins al Grau, Algirós, Rascanya, Benicalap i els Pobles del Sud

 

La Junta de Govern Local, en la sessió ordinària d'este divendres, ha adjudicat el contracte de la millora de les instal·lacions d'enllumenat públic en diverses zones de la ciutat de València. El contracte està dividit en cinc lots i el pressupost global del mateix ascendix a 1.853.023,86 euros. Està previst que les obres duren aproximadament uns cinc mesos. En concret, els districtes que es beneficiaran d'esta actuació municipal són els de Campanar, la Saïdia, l’Olivereta, Patraix, Jesús, els Poblats Marítims, Camins al Grau, Algirós, Rascanya, Benicalap i els Pobles del Sud.

La iniciativa ha partit de la Delegació de Servicis Centrals Tècnics, a partir de la moció que va presentar la regidora responsable de l'àrea, Julia Climent. Després de l'obertura de licitació pública del contracte, l'òrgan col·legiat municipal ha acceptat la proposta de la mesa de contractació i ha donat el vistiplau a les ofertes presentades per les empreses adjudicatàries.

Els cinc lots que componen el contracte es corresponen amb les següents àrees de la ciutat de València:

Lot 1: Orriols, amb una inversió prevista de 367.813,34 euros. Es farà càrrec l'empresa Imesapi S. A.
Lot 2: Campanar, per un import de 251.648,29 euros. La mercantil adjudicatària és Etralux S. A.
Lot 3: Benicalap, al qual li corresponen 275.548,46 euros. L'empresa que executarà les obres de millora és Societat Ibèrica de Construcciones Electricas S. A.
Lot 4: La Fontsanta, amb una inversió de 418.618,50 euros. La mesa de contractació ha triat igualment a Construcciones Electricas S. A.
Lot 5: Esta actuació es durà a terme en set districtes de la ciutat, que es corresponen amb les zones de la Malva-rosa, el Perellonet, Sant Antoni, Sants Just i Pastor, Campos Crespo, Millars, Giorgeta i Pintor Joan Miró. El pressupost total és de 539.395,27 euros i el projecte serà executat per Imesapi S.A.

Les empreses adjudicatàries disposaran de cinc mesos per a executar este pla de millora de l'enllumenat públic, a comptar des de l'endemà de la firma de l'acta de comprovació de replanteig.

 

Pujar