Els socialistes insten a Catalá a millorar les freqüències i les parades de l'EMT que connecten els pobles del sud
Pérez denuncia que les freqüències no són suficients per a atendre la demanda estival i que moltes parades generen problemes de seguretat i accessibilitat
La regidora socialista María Pérez ha instat el Govern PP Vox de María José Catalá a millorar les condicions del transport públic als pobles del sud tant en matèria d'infraestructures com en freqüència de pas. “Des del Partit Socialista instem la millora del transport públic en tots els pobles del Sud on es concentren en l'època estival moltíssims veïns i veïnes de la ciutat de València. Si volem de veritat que la gent deixe el transport privat a casa, hem d'oferir un transport públic de qualitat i en l'actualitat aquest transport és deficient”, ha manifestat l'edil.
Pérez ha destacat que durant el període estival s'agreugen les dificultats per a desplaçar-se amb l'EMT entre el centre de la ciutat i els pobles del sud degut a l'increment de població flotant en El Saler, Pinedo, el Perellonet i El Palmar. “La freqüència de pas és molt deficient i obliga els usuaris a esperar massa temps per a poder agafar l'autobús, la qual cosa fa que molts renuncien a utilitzar el transport públic. Per això, instem el Govern de María José Catalá a reforçar les línies que cobreixen el trajecte entre els pobles del sud i el centre de la ciutat perquè s'atenga degudament la major demanda en el període vacacional”, ha indicat Pérez.
Per a l'edil socialista, una de les solucions seria la posada en marxa de línies expresses que connecten directament els pobles amb el centre de la ciutat. “La situació milloraria sens dubte amb les línies Express en les quals estàvem treballant des del Partit Socialista per a permetre que tots els veïns i veïnes dels pobles del sud puguen arribar a la ciutat de València sense parades”, ha continuat.
La regidora ha incidit també en la necessitat de millorar les condicions de les parades que cobreixen les línies que connecten els pobles del sud de València. “És imprescindible millorar l'accessibilitat de les parades en totes les carreteres que connecten amb els pobles del sud ja que en l'actualitat en alguns casos presenten problemes de seguretat i accessibilitat per a molts dels usuaris”, ha finalitzat Pérez, qui ha assenyalat que moltes de les parades no reuneixen les condicions mínimes per al seu ús de manera confortable pels usuaris.