Olocau mostra el seu compromís amb la igualtat en el taller de personalització de bosses de tela pel 8M
Una activitat en la qual van participar en total unes 50 persones
Dissabte al matí, va tindre lloc a la Casa de la Cultura d’Olocau la segona i última sessió del taller de personalització de bosses de tela per i per a la igualtat. Esta iniciativa, en marcada en el programa d'actes pel 8M, Dia Internacional de la Dona, va comptar amb la participació en total d'unes 50 persones de totes les edats, que van expressar amb els seus dissenys el seu compromís en matèria de drets i llibertats de les dones.
L'activitat, que va arrancar el dilluns 24 de febrer amb la sessió realitzada en l'Espai Co-Working, va ser organitzada per la Regidoria d'Igualtat i Dona, subvencionada per la Xarxa de Municipis Protegits contra la Violència de Gènere de la Diputació de València i impartida per Irene Andrés i Amparo Castillo, de l'empresa NIMIA Consulting. Al llarg de les dos sessions, va regnar un ambient distés, cordial i de companyonia, i els assistents van demostrar la seua implicació i la seua creativitat amb resultats d'allò més originals. Un balanç molt positiu que va poder comprovar de primera mà la regidora Olga Brínquez durant els dos dies.
L'alcalde, Antonio Ropero, va compartir uns instants amb ells i elles en la primera jornada i va manifestar la seua satisfacció “per veure que, una vegada més, Olocau s'ha bolcat amb la igualtat mitjançant un taller que ha combinat a la perfecció la pintura i la reivindicació”.