Massalfassar fa el primer pas per a la construcció d'un centre de salut
Yuste: “Ja hem posat a la disposició de la conselleria el solar on estarà situat, és el mateix on estava el centre auxiliar”
L'alcalde de Massalfassar, de Ciutadans (Cs), Higinio Yuste, ha anunciat que “ja es fet el primer pas per a la construcció d'un centre de salut”. “Després de la demolició de l'antic consultori auxiliar, hem posat a la disposició de la conselleria de Sanitat el solar per a la construcció d'un centre amb més serveis per al poble”, ha explicat després de reunir-se amb el Director General d'Infraestructures Sanitàries, Jaime Peris. Una reunió a la qual també han assistit els regidors de Sanitat, Natacha López, i d'Urbanisme, Carles Fontestad.
A més, el primer edil ha esgrimit que “per a l'equip de govern és important que el centre de salut continue estant en el centre del poble, al costat de la farmàcia i del col·legi, amb una molt bona ubicació”. “Ara és la conselleria qui ha de continuar fent passos per a la culminació d'aquest projecte tan necessari per a Massalfassar”, ha detallat Yuste, al mateix temps que ha reconegut que “serà un procés llarg”.
No obstant això, ha destacat, “aquest equip de govern va prometre avançar en el que té competència, que és la demolició de l'antic edifici i la cessió a conselleria, i hem complit”. “Una vegada més complim amb la nostra paraula i anem avançant a fer de *massalfassar un poble millor per a tota la ciutadania”, ha assegurat.