elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa

Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa
  • Centenars de persones presenciaran esta vesprada, a partir de les 20.00 hores, esta emotiva representació que organitza l'associació juvenil Lluïsos Almassora dins del programa de la Setmana Santa, declarada festa d'interés turístic provincial

  • “El meu més sentit reconeixement a Lluïsos Almassora per representar de manera magistral, amb gran sentiment i devoció, el Misteri Pasqual, contribuint a engrandir la nostra Setmana Santa i enfortir les nostres tradicions”, ha assenyalat l'alcaldessa

MÉS FOTOS
Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa - (foto 2)
Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa - (foto 3)
Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa - (foto 4)
Almassora recrea hui la Passió, Mort i Resurrecció de Crist a la Vila dins de la seua reconeguda Setmana Santa - (foto 5)

Nombrosos almassorins i visitants presenciaran esta vesprada als carrers de la Vila d'Almassora, a partir de les 20.00 hores, la Passió, Mort i Resurrecció de Crist, que organitza cada any l'associació juvenil Lluïsos Almassora dins del programa de la Setmana Santa, declarada festa d'interés turístic provincial.

“El meu més sentit reconeixement a Lluïsos Almassora per representar de manera magistral, amb gran sentiment i devoció, el Misteri Pasqual, contribuint a engrandir la nostra Setmana Santa i enfortir les nostres tradicions”, ha assenyalat l'alcaldessa, Maria Tormo, qui ha convidat veïns i visitants a descobrir este acte, que, sens dubte, commou i emociona.

Per part seua, el president de Lluïsos Almassora, Pablo Pons, ha destacat que, en esta XXVI edició, participen prop de mig centenar d'integrants de l'entitat juvenil, que fa setmanes que assagen amb cura cada detall perquè tot isca segons el que es preveu. Amb quasi 150 anys d'història, esta entitat juvenil, que data de 1878, compta amb 400 integrants aproximadament, col·laborant de manera activa en la vida social, cultural i religiosa de la localitat.

La recreació partirà de la plaça de l'Església de la Nativitat de La nostra Senyora i recorrerà el carrer Sagrari, Hort del Cura, carrer Sagrari de nou, carrer Sant Vicent, carrer Mare de Déu del Dolors, Travessia d'Eiximeno fins a concloure en la plaça Major, on té lloc la Crucifixió i Resurrecció.

El centre històric viurà moments solemnes de recolliment i religiositat. Els actors narren les diferents escenes en valencià amb una cuidada indumentària.

Pujar