El Parc Científic d'Alacant acull l'última parada de la vuitena edició de Venture on the Road
El PCA serà l'amfitrió de l'esdeveniment itinerant que busca les empreses emergents més disruptives de la Comunitat Valenciana
La vuitena edició de Venture on the Road culmina el seu recorregut nacional a Alacant, concretament al Parc Científic de la Universitat d'Alacant, que serà l'amfitrió de l'esdeveniment que ser celebra el 8 de maig. Organitzat per BStartup de Banc Sabadell, SeedRocket i Wayra –el corporate venture capital de Telefónica–, compta amb el suport i la col·laboració de Google Cloud i socis de l'ecosistema emprenedor local.
El Parc Científic d'Alacant, consolidat com a referent de l'emprenedoria innovadora valenciana, «reafirma així l'aposta per impulsar projectes disruptius i d'alt potencial, oferint a les empreses emergents una oportunitat única per a connectar amb inversors i professionals rellevants del sector», tal com explica el seu gerent, Esteban Pelayo, que recorda que «el termini per a inscriure-s'hi acaba el 28 d'abril».
En aquest sentit, Pelayo destaca la rellevància que s'haja elegit el PCA per la cloenda de l'edició d'enguany i considera que «és una gran oportunitat per a visibilitzar el potencial innovador d'Alacant i, especialment, per a posar en valor el paper estratègic del Parc Científic d'Alacant com a espai de referència per a impulsar projectes tecnològics a la Comunitat Valenciana». El gerent del PCA insisteix que aquest esdeveniment «reforça el nostre compromís amb l'ecosistema emprenedor i el talent valencià, facilitant connexions estratègiques per a la consolidació i creixement d'empreses emergents innovadores».
El salt a la final
L'empresa emergent guanyadora a Alacant tindrà assegurat un lloc en la gran final nacional, que se celebrarà el 22 de maig en el Hub de BStartup a Madrid (C/ Núñez de Balboa, 67), on competirà amb els projectes seleccionats en altres ciutats espanyoles. A més, rebrà beneficis exclusius, incloent-hi crèdits per valor de fins a dos mil dòlars en Google Cloud vàlids durant dotze mesos, assessoria tècnica i formació avançada per part de Google Cloud Platform, així com accés preferent al procés de selecció del prestigiós campus d'emprenedors de SeedRocket.
En aquesta edició, Venture on the Road ha recorregut les principals ciutats del país, incloent-hi Gijón, Saragossa, Sevilla, Bilbao, Girona i Vigo, i tancarà la seua ruta a Alacant, que serà escenari privilegiat per al talent emprenedor valencià.