elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

El PP demana "fets" per a millorar les vendes en el comerç local de l'Alcora

El PP demana "fets" per a millorar les vendes en el comerç local de l'Alcora
  • La regidora del PP, Eva Zafra, va traslladar en l'últim ple a l'alcalde els “mals moments” que travessa el teixit comercial perquè en lloc de créixer, es debilita

El Partit Popular de l'Alcora ha convidat a l'alcalde del municipi a passar “de les fotos als fets” i resoldre “els problemes i les dificultats que tenallen cada dia als comerciants, el múscul i la riquesa del nostre municipi”.

Així ho ha considerat Eva Zafra, regidora del PP a l'Ajuntament de l'Alcora, que en l'últim ple va advertir a Samuel Falomir de la urgent necessitat de “implementar mesures que frenen el tancament de negocis per a revertir la situació i celebrar l'obertura de nous comerços”.

La regidora ha fet estes declaracions després que l'alcalde es fera fotos amb diversos comerciants i fera costat al teixit comercial a través de xarxes socials. “Ens sembla fenomenal que l'alcalde haja pres en consideració nostra alerta, que li transmetem en l'últim ple. Creiem no sols important, sinó necessari, que prenga el pols a la realitat dels nostres comerciants. Però més enllà de les fotos, el que necessitem són fets. I estos seguixen sense arribar”.

En este sentit, Zafra ha recordat que “la realitat és que cada vegada són més els negocis que tiren el tancament en lloc de celebrar l'arribada de nous comerciants”. Per este motiu, “estudiar iniciatives i projectes que han tingut un excel·lent acolliment en altres localitats o plantejar aquelles propostes que arriben dels nostres professionals no hauria de ser una opció, sinó una obligació”.

Des dels bons comercie, fins a la promoció en xarxes socials o plans de dinamització més enllà del finançament de la Fira de Comerç i la Fira de Nadal, “són propostes que mereixen ser tingudes en compte. Nosaltres secundarem sempre qualsevol acció en este sentit perquè considerem que cada euro invertit en els comerços del nostre municipi és un euro guanyat per l'Alcora”.

Pujar