Dijous de Comèdia de Xàbia estrena temporada en Duanes amb Javier Botía, campió mundial de mentalisme
El cicle d'humor Dijous de Comèdia obri aquesta setmana la seua temporada en Duanes i ho fa amb un fantàstic espectacle que combina misteri i molts riures. La cita oferida per la regidoria de Cultura és a les 20 hores aquest dijous, 30 de gener, a la Biblioteca de Duanes i com sempre, l'accés és gratuït.
El protagonista és Javier Botía, showman valencià que en 2018 es va proclamar campió mundial de mentalisme i que presenta una actuació que combina els millors efectes de mentalisme amb els textos més hilarants.
Les entrades es podran recollir en la mateixa biblioteca a partir de les 19’30 hores. Dijous de Comèdia va arrancar la seua programació d'aquesta temporada fa dues setmanes a la Sala Polivalent del Portal del Clot amb un gran èxit de públic. Aquesta és doncs la primera sessió en Duanes, ja que el cicle és itinerant entre el poble i el port de Xàbia.