elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Vinaròs es blinda per al Carnaval: desplegament policial amb helicòpter, dron i unitat canina

Vinaròs es blinda per al Carnaval: desplegament policial amb helicòpter, dron i unitat canina
  • Vinaròs instal·larà un hospital de campanya i reforçarà els serveis sanitaris per al Carnaval

A Vinaròs s’ha celebrat la Junta Local de Seguretat Local amb la presència de l’alcaldessa, Maria Dolores Miralles, la subdelegada del Govern a Castelló, Antonia García, la cap de la unitat Viogen, Rosa Marco, la regidora de Governació, Carla Miralles, i els representants de les Forces i Cossos de Seguretat, Policia Local, Guàrdia Civil i Policia Autonòmica.

A la reunió s'han establert les pautes de col·laboració entre els tres cossos policials de cara a la celebració dels actes més multitudinaris del Carnaval, que començaran aquest dissabte amb la Gran Gala de les Reines i Reis, mentre que el cap de setmana de l’1 al 2 de març es faran les Grans Desfilades.

Cal destacar que per part de la Guàrdia Civil es farà un reforç molt important amb la presència dels cossos de la Unitat de Seguretat Ciutadana, USECIC, així també com la unitat GRS, sobretot durant els actes més multitudinaris. Aquest desplegament comptarà també amb la unitat canina, un dron i helicòpter per a reforçar la vigilància.

Per la seua banda, la Policia Local també reforçarà les patrulles al carrer i la presència dels agents, a més de comptar amb el dron i la Unitat Canina per al control dels estupefaents, sobretot durant la Gran Gala de les Reines i Reis. Una important cobertura seguretat on caldrà afegir els serveis sanitaris i la instal·lació d’un hospital de campanya com a mesures preventives.

L’alcaldessa Maria Dolores Miralles agraïa l’assistència de la subdelegada García, així com dels representants dels cossos de seguretat durant la Junta. Els seus agraïments també els feia extensius a la tots els agents i reforços que en els propers dies treballaran de forma intensa per garantir la seguretat de les milers de persones que s’aproparan fins a Vinaròs per gaudir del Carnaval.

La regidora Carla Miralles ha indicat que “durant la reunió s’ha posat en comú tot el treball que des de fa mesos s’està duent a terme amb la coordinació de tots els cossos de seguretat per oferir una resposta ràpida i eficient davant de qualsevol imprevist”. En aquest sentit, assenyalava que es farà un gran treball en equip per part de tots els agents i serveis sanitaris, especialment durant els actes més multitudinaris com la Gala de les Reines i Reis i les Grans Desfilades, a més de la vigilància al recinte de les casetes, per garantir la seguretat de les milers de persones que gaudiran del Carnaval.

Pujar