El PP de Vila-real critica la renúncia a una subvenció de 282.000 € per a millores en àrees industrials
El caos en la gestió del govern de Benlloch impedirà que es millore l'entorn del carrer Artana i dels carrers Riu i Andalusia, projectes que comptaven amb una ajuda de la Generalitat a través de l'IVACE Vila-real, 4 de març de 2025
Vila-real ha renunciat a una subvenció de 282.000 € per a la millora de dues àrees industrials de la ciutat, per les quals havia obtingut 140.000 € per a cada actuació per part de la Generalitat Valenciana a través de l'Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE). En concret, aquesta renúncia impedirà millorar la zona empresarial del carrer Artana (en el sud de la ciutat) i actuar en l'àrea compresa entre els carrers Riu i Andalusia (en la zona nord).
“El caos en la gestió del govern de Benlloch provoca que els vila-realencs continuem perdent oportunitats de futur. La renúncia a aquesta subvenció autonòmica impedirà millorar l'asfaltat, la xarxa d'aigua potable, el clavegueram, la senyalització i la il·luminació d'aquestes dues àrees industrials de la ciutat”, ha lamentat el portaveu del Partit Popular a Vila-real, Adrián Casabó.
“Una tònica habitual”
“Desgraciadament la pèrdua d'ajudes d'altres administracions és la tònica habitual de l'equip de govern de PSOE i Compromís, com també ha ocorregut amb la subvenció de més de 100.000 del Ministeri de Transports per al servei de transport urbà que haguera permés reduir el cost anual de 470.000 € del bus ‘groguet’ o els més de 650.000 € que s'han retornat del contracte programa a la Conselleria de Serveis Socials”, ha explicat Casabó.
“Hi ha algú al comandament en aquest govern?”, es pregunta el portaveu del PP, qui ha instat PSOE i Compromís “a treballar d'una vegada per sempre perquè Vila-real no perda un euro més per la seua caòtica gestió”. “Després d'estar tot el dia demanant ajuda a altres administracions, la trista realitat és que el govern de Benlloch es mostra incapaç de gestionar les ajudes que rep la nostra ciutat”, ha conclòs.