“El que necessita el cementeri no són concerts, sinó els nínxols i columbaris necessaris per a poder enterrar als nostres difunts”
La regidora del PP Bea Serra lamenta “la frivolitat i falta de sensibilitat del govern de Benlloch”
“El que requereix en aquest moment el cementeri municipal no és que es programen concerts per a commemorar el dia de la República, sinó celeritat per a construir els nínxols i columbaris necessaris per a poder enterrar als nostres difunts”. Així s'ha manifestat l'edil del Partit Popular Bea Serra, qui ha lamentat “la frivolitat i la falta de sensibilitat del govern de Benlloch”.
Cal recordar que actualment el cementeri municipal no disposa des de fa mesos de columbaris i les famílies es veuen obligades a emportar-se a les seues cases les urnes amb les cendres dels seus difunts per la falta d'espai. “Els veïns no entenem que mentre s'obliga les famílies a emportar-se a les seues cases les restes dels seus difunts, l'ajuntament es dedique a organitzar actuacions amb finalitats polítics en el camposanto”, ha assegurat la regidora del PP.
Serra ha denunciat que “el govern municipal està sent incapaç de donar solució a aquest greu problema, que venim denunciant des de fa temps i, a pesar que van anunciar millores a l'octubre, gener i febrer, la situació de col·lapse que viu el cementeri municipal és la mateixa”.
Per a l'edil popular, “aquesta és una mostra més del caos en la gestió del govern de Benlloch amb un equip i un projecte polític esgotat”. “Demanem al PSOE i a Compromís que es posen a treballar de veritat en els problemes que realment preocupen els veïns i es deixen d'actes polítics en aquest espai de memòria als nostres difunts”, ha conclòs.