GALERIA | Posat oficial de la reina i les dames de Vila-real de 2025
Este dissabte ha tingut lloc el tradicional posat de la Reina de les festes de Vila-real, així com de la seua Cort d’Honor.
L’acte s’ha celebrat este dissabte al matí a l’ermita de la Mare de Déu de Gràcia de Vila-real, on s’han obtingut les imatges oficials de les màximes representants festives de 2024.
Unes imatges que pots consultar a la galeria d’imatges de elperiodic.com per a conéixer millor les màximes representants de les festes de la ciutat.
D’esta manera, Vila-real ja té a les seues màximes representants per a les festes patronals de Sant Pasqual, que se celebren al mes de maig, i per a les festes en honor a la Mare de Déu de Gràcia, al mes de setembre.
Així, la jove Nadia Alba Costa serà la reina de 2025, acompanyada per les dames Alba Barrachina Mira, Blanca Nebot Campos, Claudia Vicent Fortuño, Cristina Font Herrero, Maria Nieto Seriols i María Parra Clausell.
Nadia Alba Costa, de 21 anys, és estudiant de Magisteri d’Educació Infantil a la Universitat Jaume I. La jove ostentarà el càrrec de reina durant el 2025.
La nova cort d’honor pren el relleu de la cort eixint, amb la reina Belén Ramos i les dames Aroha Mollar, Ainhoa Carmona, Anna Llorens, Silvia Bellido, Iris Honrubia i Inma Reolid.