elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La Confraria de La Sang de Vila-real presenta la 25a edició de la seua revista

La Confraria de La Sang de Vila-real presenta la 25a edició de la seua revista
    MÉS FOTOS
    La Confraria de La Sang de Vila-real presenta la 25a edició de la seua revista - (foto 2)
    La Confraria de La Sang de Vila-real presenta la 25a edició de la seua revista - (foto 3)
    La Confraria de La Sang de Vila-real presenta la 25a edició de la seua revista - (foto 4)

    La Molt Il·lustre Confraria de la Puríssima Sang, Medalla d'or de la ciutat, ha presentat l'edició número 25 de la revista 'La Sang', publicació anual en la qual la confraria repassa la seua activitat al llarg de l'any.

    L'acte, que ha comptat amb la participació de la regidora de Turisme i Setmana Santa, Noelia Samblás, així com la regidora de Tradicions, Miriam Caravaca, juntament amb altres regidors i regidores, s'ha celebrat a la Casa dels Mundina.

    El president de la confraria, Felipe Monfort, ha estat acompanyat pel prior de la confraria, mossén Vicent Gimeno, i per Pascual Luis Segura, coordinador de la revista i delegat diocesà per a la Junta Diocesana de Confraries, Germandats i associacions de Setmana Santa de la Diòcesi de Segorbe-Castelló, així com altres col·laboradors i membres de la confraria.

    Pujar