La Vicepresidència Segona concedix ajudes a diverses entitats locals per a la millora de les condicions d'accessibilitat al medi físic
Es concedixen més de 16.000 euros als ajuntaments de Miramar, Llutxent i Higueruelas per a adaptació, equipament i eliminació de barreres
La Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la resolució per la qual es concedixen subvencions a entitats locals i entitats sense ànim de lucre per a millorar les condicions d’accessibilitat al medi físic, per a l’exercici 2023.
En esta convocatòria s’han concedit ajudes a tres entitats locals de la Comunitat Valenciana per un global de 16.896,59 euros, amb la finalitat de millorar l’accessibilitat en adaptació i equipament de platges i parcs, i l’eliminació de barreres arquitectòniques en el medi físic.
Concretament, l’Ajuntament de Miramar ha rebut una aportació de 8.328,19 euros destinada a millorar l’adaptació i l’equipament del parc infantil El Molí, amb un gronxador balancí adaptat, i a la platja accessible de Miramar.
També l’entitat local de Llutxent ha obtingut 8.220,34 euros per a la instal·lació de jocs infantils inclusius al parc de Carboneres.
D’altra banda, s’ha concedit una ajuda de 348,06 euros a l’Ajuntament d’Higueruelas per a l’eliminació de barreres arquitectòniques a la piscina municipal.
Esta convocatòria amplia l’anterior publicada el 5 de maig de 2023, la subvenció de la qual va preveure 40 concessions, 37 de les quals van ser adjudicades a entitats locals i tres a entitats sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana.