elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano
RADAR PUÇOL

Avís a conductors: molta precaució si circules aquest dimecres per aquesta localitat valenciana per un control de velocitat

Avís a conductors: molta precaució si circules aquest dimecres per aquesta localitat valenciana per un control de velocitat
  • S'avisa d'un control amb radar mòbil aquest dimecres 26

L'Ajuntament de Puçol ha anunciat la instal·lació d'un control de velocitat amb radar mòbil el pròxim 26 de febrer. Aquesta mesura, coordinada per la Policia Local de Puçol, té com a objectiu garantir la seguretat viària i controlar el compliment dels límits de velocitat dins del municipi.

El consistori ha recordat que l'excés de velocitat pot comportar sancions econòmiques que van des dels 100 fins als 600 euros, depenent de la gravetat de la infracció. A més, els conductors poden enfrontar-se a la pèrdua d'entre 0 i 6 punts en el seu permís de conduir.

L'ús del radar mòbil permetrà detectar i sancionar a aquells conductors que no respecten els límits de velocitat establits a Puçol, una iniciativa que busca reduir el risc d'accidents i millorar la seguretat en les vies urbanes.

La Policia Local de Puçol continuarà realitzant aquest tipus de controls de manera periòdica, en el seu compromís per reduir la sinistralitat viària i conscienciar als conductors sobre la importància de respectar les normes de trànsit.


Pujar