elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La Villa de El Toro s'adherix al Pla Viu de Carlos Mazón per a promoure habitatges protegits i frenar la despoblació

La Villa de El Toro s'adherix al Pla Viu de Carlos Mazón per a promoure habitatges protegits i frenar la despoblació
  • José Arenes aprova la cessió de parcel·les amb una superfície de 678 metres quadrats amb l'objectiu de promoure habitatges accessibles per a famílies i joves amb rendes

L'Ajuntament de la Villa de El Toro ha decidit adherir-se al Pla Viu de Carlos Mazón amb l'objectiu de garantir la promoció d'habitatges protegits en la localitat que faciliten l'accés a una llar a famílies i joves.

Tal com ha relatat l'alcalde, José Arenes, “hem decidit cedir diverses parcel·les que sumen una superfície de 678 metres quadrats amb l'objectiu d'adherir-nos a este programa que per al nostre poble és vital”. De fet, tal com ha relatat l'alcalde, “crear habitatges és fixar població, generar riquesa i oportunitats, afermar el futur per al nostre poble”. “Estarem sempre al costat d'esta mena d'iniciatives perquè per a nosaltres és la vida”, ha manifestat l'alcalde.

La cessió d'este sòl permetrà a la Villa de El Toro ampliar el parc municipal d'habitatges amb immobles accessibles per a economies ajustades. “Al nostre poble disposem de sòl que podria albergar este tipus de promoció. Per això hem decidit la cessió de parcel·les amb l'objectiu que adherir-nos a este programa i que s'estudie la construcció d'immobles”.

És evident, assenyala Arenes, “que la nostra capacitat econòmica per a promoure este tipus d'inversions és limitada, però no per això desistirem de la nostra obstinació d'estudiar totes les vies possibles per a aconseguir-lo”. Perquè tal com explica l'alcalde de El Toro, “crear habitatge en la nostra localitat no sols és una oportunitat perquè famílies i joves tracen el seu futur en el municipi. També permet atraure a nous veïns i, en definitiva, fixar població”.

De fet, tal com ha assenyalat el primer edil, “amb noves famílies garantim la continuïtat del col·legi i podem aspirar a reclamar l'ampliació de servicis”. En definitiva, “més riquesa i més desenvolupament per a la Villa de El Toro”, ha manifestat l'alcalde.

Pujar