elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Canet lo Roig commemora el Dia de la Dóna amb una exposició de dones que han fet història

Canet lo Roig commemora el Dia de la Dóna amb una exposició de dones que han fet història
    MÉS FOTOS
    Canet lo Roig commemora el Dia de la Dóna amb una exposició de dones que han fet història - (foto 2)
    Canet lo Roig commemora el Dia de la Dóna amb una exposició de dones que han fet història - (foto 3)
    Canet lo Roig commemora el Dia de la Dóna amb una exposició de dones que han fet història - (foto 4)

    En un gran llenç de color violeta amb l'eslògan 'Canet amb la igualtat de gènere', col·locat al balcó de l'Ajuntament, ha quedat plasmat avui, Dia Internacional de la Dona, el compromís del municipi per aconseguir la igualtat plena i efectiva, en tots els àmbits de la societat, entre dones i homes.

    La jornada commemorativa ha servit també per a reivindicar i reconéixer, amb una exposició en la plaça Espanya, l'important paper que han tingut les dones al llarg de la història. Així, entre destacades i cèlebres figures femenines, en la mostra ha ocupat un lloc destacat la farmacèutica Isabel Llombart Torres, que va presidir el consistori de Canet lo Roig des de l'any 1970 al 1974.

    Els actes organitzats amb motiu del Dia de la Dona, que han comptat amb una nodrida assistència, han inclòs la lectura conjunta del manifest institucional del 8 de març.

    Pujar