elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Borriol renova la seua participació en la xarxa de municipis de la Fundació Isonomia de l’UJI

    La presidenta de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i l’alcalde de Borriol, Héctor Ramos, han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats per a afavorir les accions d’igualtat en la localitat amb la participació en la Xarxa Isonomia de municipis per a la igualtat efectiva de dones i homes en els seus programes de promoció de la igualtat i prevenció de la violència de gènere.

    La rectora de l'UJI i presidenta de la Fundació Isonomia, Eva Alcón, ha destacat la importància d’enfortir els vincles entre la Universitat i els municipis per a afavorir els avanços en una igualtat d’oportunitats efectiva entre dones i homes. «El conveni amb la Fundació Isonomia és una eina molt útil per a apropar el coneixement en matèria de gènere que generem a la Universitat a les institucions del nostre entorn, els agents socials i la societat en general, a més de compartir experiències i bones pràctiques que es puguen posar en marxa des d'ajuntaments com el de Borriol», ha subratllat la rectora.

    L’acord permet a l’Ajuntament formar part d’una xarxa col·laborativa; tenir accés a assessorament i orientació especialitzada; disposar de mesures i recursos per a avançar cap a una societat més igualitària, i disposar de canals de comunicació, divulgació i transferència de les experiències i bones pràctiques. La Fundació Isonomia, per la seua banda, proporciona informació actualitzada en matèria d’igualtat; possibilita la interacció amb altres ajuntaments i facilita la participació en accions formatives per al personal tècnic.

    Pujar