elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Borriol es rendeix davant mig segle d'història viva

Borriol es rendeix davant mig segle d'història viva
  • L'Ajuntament homenatja l'Associació Nova Jerusalem en un emotiu acte pel seu 50é aniversari

L'Ajuntament de Borriol ha rendit un emotiu homenatge a l'Associació Nova Jerusalem amb motiu del seu 50é aniversari, reconeixent així mig segle de dedicació, compromís i passió per la història.

Durant un acte al qual han sigut convidats l'alcalde de la localitat, Hèctor Ramos, i la regidor de cultura, Silvia Llorens, l'alcalde va fer lliurament d'una placa commemorativa als representants de l'associació, destacant “la tasca incansable dels qui han format i formen part d'esta entitat, la trajectòria de la qual ha deixat una petjada inesborrable a la nostra vila”.

L'acte ha comptat amb la presència d'autoritats locals, socis fundadors i membres actuals de l'associació que van voler sumar-se a esta celebració tan especial.

Pujar