elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Les associacions de Canet rebran més de 30.000 euros en subvencions

Les associacions de Canet rebran més de 30.000 euros en subvencions

    Com cada any, l'Ajuntament de Canet lo Roig ha destinat una partida dels pressupostos municipals a sufragar part de les despeses de les associacions del municipi. L'import total, que ascendeix a més de 30.000 euros, es distribuirà entre les entitats locals que conformen el teixit associatiu després de fer efectiva la signatura dels pertinents convenis i acords col·laboratius.

    "La implicació de les diferents associacions en el dia a dia del municipi és primordial per a continuar oferint una programació festiva, esportiva i cultural de primer ordre, a més de poder portar endavant iniciatives i projectes de caràcter social que beneficien a tot el poble", ha indicat l'alcaldessa, María Ángeles Pallarés, "i a l'Ajuntament, com a administració, li correspon donar suport a la labor que realitzen perquè, a més de contribuir a dinamitzar la vida en l'entorn rural, són un element de cohesió social que promou la comunicació i interacció generacional i el treball en equip", va afegir.

    En concret, la partida destinada a subvencions en el present exercici s'eleva a 30.500 euros, que es repartiran de la següent forma: L'Associació de Jubilats i Pensionistes Sant Miquel Arcàngel percebrà 1.500 euros; l'Associació Musical Santa Cecilia rebrà 14.500 euros; a la Penya Taurina Canetana es destinaran 10.000 euros; l'Escola de Futbol Baix Maestrat comptarà amb una subvenció de 1.000 euros i la Unió de Joves Canetans disposarà de 3.500 euros.

    Pujar