elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

L'Ajuntament de Confrides / L’Abdet aprova la construcció d'una nau-magatzem municipal

L'Ajuntament de Confrides / L’Abdet aprova la construcció d'una nau-magatzem municipal
  • La nova nau-magatzem d'usos diversos se situarà al costat del poliesportiu i tindrà unes dimensions de 14 x 20 metres en planta i una altura lliure de 5 metres

MÉS FOTOS
L'Ajuntament de Confrides / L’Abdet aprova la construcció d'una nau-magatzem municipal - (foto 2)
L'Ajuntament de Confrides / L’Abdet aprova la construcció d'una nau-magatzem municipal - (foto 3)

L'Ajuntament de Confrides / L'Abdet manca en l'actualitat d'un magatzem de dimensions adequades per a albergar els diferents materials de construcció, manteniment i serveis, i usos varis. És per això que, en sessió extraordinària telemàtica del Ple de data 30 de juliol de 2020, es va aprovar per unanimitat la construcció d'una nau-magatzem municipal, finançat al 95% per la Diputació d'Alacant, amb projecte de data febrer de 2020 amb un pressupost base de licitació de 150.000 euros.

Aquestes obres es finançaran al 95% amb la subvenció concedida per la Diputació d'Alacant en el marc “del Pla Provincial de Cooperació a les Obres i Serveis de Competència Municipal, anualitats 2018-2019” i el 5% restant serà finançat per l'Ajuntament de Confrides / L'Abdet.

La nova nau-magatzem d'usos diversos se situarà al costat del poliesportiu i tindrà unes dimensions de 14 x 20 metres en planta i una altura lliure de 5 metres.

L'Alcalde, Rubén Picó, afirma que “la posada en marxa de la construcció de la nau-magatzem és un dels temes principals que vaig tractar en la reunió de la setmana passada amb el President de la Diputació d'Alacant, Carlos Mazón. Des del consistori estem molt agraïts a la Diputació d'Alacant i al seu President per l'eficàcia i rapidesa demostrada una vegada més a resoldre les inquietuds i necessitats de Confrides i L'Abdet”.

Pujar