Les flames devoren dos horts de palmeres a Jacarilla
Davant la densitat de les palmeres i el risc de propagació, els bombers van activar el despatx automàtic amb la intervenció d'un mig aeri
Un incendi declarat en dos horts de palmeres en la zona situada darrere del Polígon Industrial de Jacarilla, ha mobilitzat a efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant durant la vesprada del dilluns.
L'avís es va rebre a les 14.40 hores, i davant la densitat de les palmeres i el risc de propagació, es va activar el despatx automàtic amb la intervenció d'un mig aeri. Gràcies a la ràpida actuació dels bombers, l'incendi va ser controlat sense que es registraren ferits ni danys majors.
En l'extinció van participar una Unitat de Comandament i Direcció (UMJ), dos Bombes Urbanes Pesades (BUP) i una Bomba Nodrissa Pesada (BNP). L'operatiu va comptar amb un sergent, dos caps i set bombers dels parcs d'Almoradí i Orihuela, a més de dos Unitats de Bombers Forestals (UBF) i un mig aeri.
Les labors d'extinció van finalitzar a les 19.00 hores, aconseguint evitar que les flames s'estengueren a altres àrees.