elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Benitatxell convoca un procés selectiu per a crear una borsa de treball per al Centre Municipal de Formació de Persones Adultes

Benitatxell convoca un procés selectiu per a crear una borsa de treball per al Centre Municipal de Formació de Persones Adultes
  • Des d'aquest dimecres 6 i fins al dijous 14 de setembre es poden presentar les sol·licituds

El Centre Municipal de Persones Adultes del Poble Nou de Benitatxell ha convocat un procés selectiu per a crear una borsa de treball amb la finalitat de cobrir les necessitats temporals de professorat en les matèries de valencià, castellà, anglés, francés i alemany.

Des d'aquest dimecres 6 i fins al dijous 14 de setembre es poden presentar les sol·licituds, ja siga de manera presencial en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb cita prèvia o a través de la seu electrònica mitjançant instància general. Les bases i tota la documentació necessària es poden descarregar directament de la web municipal a través del següent enllaç: https://www.elpoblenoudebenitatxell.com/es/agenda/900-bolsa-de-trabajo-centro-municipal-de-fpa-profesora-valenciano-castellano-ingls-francs-y-alemn

Des que es va crear l'Escola d'Adults fa 30 anys mai s'havia creat cap borsa de treball per a cobrir baixes o altres necessitats. Com ha apuntat el regidor de Cultura, Víctor Bisquert, “amb aquesta convocatòria es pretén donar una primera resposta a les necessitats de contractació de l'escola i fer-ho amb total transparència, objectivitat i sempre sota el principi d'igualtat d'oportunitats”.

El sistema selectiu serà el de concurs i constarà de dos fases: una de mèrits (fins a un màxim de 15 punts) i una altra consistent en una entrevista personal (fins a 5 punts). En la primera fase es valoraran aspectes com la formació, els cursos realitzats o el perfeccionament, així com l'experiència professional. Pel que respecta a la part de l'entrevista, es valoraran tant les competències tècniques, com les competències genèriques, transversals, actitudinals i aptitudinals del lloc. Les preguntes versaran sobre els conceptes orientatius de la base dotzena o sobre el currículum personal de l'aspirant.

La puntuació obtinguda, que serà la suma total de les dues fases (mèrits i entrevista), determinarà l'ordre dels aspirants per a la constitució de la Borsa de Treball. Així, quan existisquen llocs vacants es procedirà a la crida per rigorós ordre en què apareguen els i les aspirants en la bossa.

Si bé encara no hi ha una data exacta per a la realització de les proves, ja que tot dependrà dels temps administratius, s'espera que es puguen realitzar el mes de novembre.

Pujar