elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Les jugadores professionals de raspall renoven els contractes amb la Federació

Les jugadores professionals de raspall renoven els contractes amb la Federació
    MÉS FOTOS
    Les jugadores professionals de raspall renoven els contractes amb la Federació - (foto 2)

    es jugadores professionals de pilota valenciana varen acudir ahir, dimecres dia 11 de maig, a la seu de la Federació de Pilota Valenciana per tal de signar la renovació dels contractes com a pilotaris professionals del nostre esport autòcton amb la Fedpival. A més, també varen mantindre una reunió per valorar la trajectòria des que va començar el professionalisme i parlar sobre com afrontar el futur de la pilota valenciana femenina.

    Les 12 jugadores que figuren primeres en els rànquings (6 restos i 6 mitgeres) varen signar els contractes per als pròxims mesos. Cada mes s’anirà renovant el rànquing gràcies a les puntuacions que donen els tècnics, trinqueters i experts que segueixen a aquestes esportistes al llarg de les competicions.

    A l’acte de la signatura dels nous contractes i la reunió varen acudir les jugadores, el president de la Fedpival, Jose Daniel Sanjuán, així com el seleccionador femení i vicepresident de la Federació, Vicent Molines, i Susana Serrano, vicepresidenta de la FPV.

    JUGADORES PROFESSIONALS:

    Restos:
    1- Victoria Díez Sanjuán
    2- Aida Vila Molla
    3- Ana Puertes Espadas
    4- Irene Badia Peris
    5- Erika Botí Quilis
    6- Ivet Romeu Ibáñez

    Mitgeres:
    1- Mar Giménez Gascó
    2- Amparo Martí Palanca
    3- Myriam Vidal Román
    4- Anabel Castelló Manzano
    5- Fanni Mas Escrivà
    6- Natalia Argente Talón

    Pujar