La platja de Gandia acull aquest diumenge la XVI edició del Triatló Ciutat de Gandia
La El regidor delegat d'Esports, Jesús Naveiro, acompanyat per Alejandro Muñoz, president del Club Triatló Gandia, han presentat una nova edició del XVI Triatló Ciutat de Gandia, que se celebrarà a la nostra ciutat el pròxim 30 de març a partir de les 9 hores.
Tal com ha destacat Naveiro, està previst que la competició s'allargue fins a les 12.30 hores, moment en què es produirà l'entrega de medalles. En total, s'espera la participació de més de 400 esportistes, dels quals 280 participaran en la primera jornada d'elit de triatló de la Comunitat Valenciana en categoria de Primera Divisió i Promoció. Els equips estaran compostos per fins a 10 integrants, que sumaran punts per als seus clubs en funció de les marques que aconseguisquen.
D'altra banda, altres 160 triatletes participaran en la prova Open, en què hauran d'afrontar 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bicicleta i cinc de carrera a peu. Naveiro ha volgut agrair al club local i a la federació la confiança que han depositat en la nostra ciutat per a albergar la prova i ha animat tothom a apropar-se a la platja per a veure la competició.
Per la seua banda, Muñoz ha explicat que el circuit ha patit una xicoteta modificació entre l'avinguda de la Pau i la primera línia de platja. El president del club ha fet una crida als veïns i visitants que es troben a la platja perquè respecten les indicacions del circuit i dels voluntaris, ja que "el més important és la seguretat dels triatletes. Estem convençuts que la ciutadania tindrà empatia amb aquests joves esportistes".