elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Les obres del polígon Sanxo Llop de Gandia avancen a bon ritme cap a la rotonda entre la Vital i Carrefour

Les obres del polígon Sanxo Llop de Gandia avancen a bon ritme cap a la rotonda entre la Vital i Carrefour
    MÉS FOTOS
    Les obres del polígon Sanxo Llop de Gandia avancen a bon ritme cap a la rotonda entre la Vital i Carrefour - (foto 2)

    La coordinadora general d’Urbanisme, Maite Alonso, ha informat que des de hui i fins al 15 d’abril tindran lloc les obres de connexió de tots els serveis subterranis entre la ciutat i el polígon Sanxo Llop.

    Tal com ha explicat Alonso, els treballs es realitzaran a l’altura de la rotonda ubicada en l’encreuament entre l’Avinguda Blasco Ibáñez i la de la Vital on es duran a terme connexions de pluvials, clavegueram, aigua potable, enllumenat públic, telefonia i subministrament elèctric que donaran servei a tot el polígon.

    "Amb aquesta actuació també s’aprofitarà per a ampliar l'actual rotonda, amb la qual cosa s’augmentarà la capacitat del trànsit de la mateixa", ha incidit la coordinadora.

    Afecció al trànsit

    A causa d'aquestes obres, i durant quasi dos mesos, estaran tallats els ramals sud-est cap a la N-337 (carretera d’accés sud al port) i cap a la CV-671 (cap a la rotonda de Daimús).

    Sí que es mantindrà, durant l’execució de totes les obres, el moviment des de la carretera de la Vital cap a l'avinguda Blasco Ibáñez (Carrefour) en els dos sentits de trànsit.

     

    Pujar