elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

El MAGa organitza tallers infantils i visites guiades per a commemorar el Dia Internacional dels Museus

El MAGa organitza tallers infantils i visites guiades per a commemorar el Dia Internacional dels Museus
  • Seran gratuïtes i tindran lloc al llarg del cap de setmana, sota el lema "Museus per a l'Educació i la Investigació".

MÉS FOTOS
El MAGa organitza tallers infantils i visites guiades per a commemorar el Dia Internacional dels Museus - (foto 2)
El MAGa organitza tallers infantils i visites guiades per a commemorar el Dia Internacional dels Museus - (foto 3)

La primera tinenta d’Alcaldia i regidora de Patrimoni històric, Alícia Izquierdo, ha donat a conèixer les activitats organitzades pel Museu Arqueològic de Gandia (MAGa), per commemorar com cada any, el Dia Internacional dels Museus, el dissabte pròxim 18 de maig.

«No volíem deixar passar aquesta ocasió de commemorar aquesta data i aprofitar per conscienciar sobre el treball que realitzem dia rere dia per tal de fer arribar la nostra cultura i la nostra història a tota la ciutadania. El lema d'enguany és "Museus per a l'Educació i la Investigació", uns objectius que, com sabeu, estan a la base de totes les nostres iniciatives».

La celebració, nascuda a l'empara del Consell Internacional de Museus (ICOM), aprofita cada any per reivindicar el paper dels museus com a agents d'intercanvi cultural així com a ferramentes per al desenvolupament de la comprensió mútua, la col·laboració i la pau entre pobles.

Més de 37.000 museus en 158 països uneixen esforços i al llarg de tot el cap de setmana obrin les seues portes i organitzen milers d'activitats per acostar-se a la gent.

«I per celebrar-ho, hem preparat tot un seguit d'activitats de cara a aquest cap de setmana. Vos esperem a totes per gaudir d'uns matins ben carregats d'arqueologia, història i bona companyia».

Portes obertes al museu tot el cap de setmana, entrada lliure i gratuïta

Dissabte, 18 de maig

11 h - Taller infantil: El descobriment del foc
12 h - Visita guiada: De la pedra al metall (Prehistòria)

Diumenge, 19 de maig

11 h - Taller infantil: El meu propi mosaic
12 h - Visita guiada: Els treballs i els dies (Antiguitat)

Més informació, Museu Arqueològic de Gandia (c/ Hospital, 20). Informació: 96 295 95 40 / difusiomaga@gandia.org

Pujar