elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

El Magatzem de *Gaiatas *Pepín Marco, llest per a la Magdalena

El Magatzem de *Gaiatas *Pepín Marco, llest per a la Magdalena
  • L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, al costat de regidors del govern municipal ha posat en valor la gran faena que els castellonencs que formen part de les 19 comissions de sector realitzen en favor de les Festes de la Magdalena amb el disseny i la

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco al costat de regidors del govern municipal i les Reines de les Festes de la ciutat, Paula Torres i Carla Ibáñez, ha enaltit el treball altruista que les 19 comissions de sector estan realitzant al llarg de tot l'any, “per elevar el símbol per excel·lència de les nostres Festes Fundacionals, la Gaiata”, en la seua visita al Magatzem de Gaiates Pepín Marco.

“A dos dies que donen principi les nostres festes fundacionals, el magatzem de Gaiates ja llueix al complet amb els monuments que en uns dies il·luminaran els nostres carrers amb les nostres senyes d'identitat. Un any d'esforç, dedicació i molt afecte que quedarà patent en el qual serà la primera Desfilada de Gaiates, com a Bé d'Interés Cultural”, declara l'alcaldessa

Carrasco ha agraït a tots els integrants “del món de la festa”, la seua implicació “donant vida als seus respectius monuments festers”, així com ha subratllat que “les hores que han estat dedicant a les Gaiates és una mostra més de la passió que senten per les nostres festes i el que simbolitzen, per eixa raó gràcies a ells el futur de les nostres festes està més que garantit”.

Finalment l'alcaldessa ha conclòs asseverant que “estic segura que aquestes festes seran molt especials. Ja es percep als carrers les ganes de Magdalena i així ho sentim també en el Magatzem de Gaiates Pepín Marco, on els membres de cada Gaiata s'afanyen per ultimar els detalls dels seus respectius monuments”.

 

Pujar