elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

L'alcaldessa posa en valor el treball de José Soto que garanteix la continuïtat del club de pesca esportiva de Castelló

L'alcaldessa posa en valor el treball de José Soto que garanteix la continuïtat del club de pesca esportiva de Castelló

    L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha rebut hui a José Soto, president del Club de Pesca Sport Pescador de Castelló, en reconeixement al seu treball i labor per a garantir la continuïtat i pervivència del club.

    La primera edil ha posat en valor els 21 anys de dedicació de Soto al club, juntament amb la seua dona Emilia, “on han posat tot el seu cor i la seua ànima per a aconseguir que el club es consolide i tinga un llegat”.

    Precisament, Soto ha sigut homenatjat recentment al costat de la seua dona, pels propis membres del club, els qui han destacat “l'esforç i sacrifici” que han realitzat pel club des de la seua creació.

    Per part seua, l'alcaldessa ha subratllat que “Castelló compta amb persones compromeses, que sumen i treballen incansablement per fer gran la nostra ciutat, destacant aspectes únics com són la nostra mar, el nostre districte marítim, donant rellevància a la pesca esportiva perquè tinga futur i siga tot un referent al qual aspiren convertir-se altres clubs”, afirma.

    “Fruit de la dedicació de Soto al club, en l'actualitat compta amb seu pròpia i 246 socis”, conclou l'alcaldessa.

    Pujar