elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Alumnes i professors del IES Llombai de Burriana es manifesten en suport a les treballadores de neteja

Alumnes i professors del IES Llombai de Burriana es manifesten en suport a les treballadores de neteja

    Aquest matí el claustre docent i alumnes de l'IES Llombai de Burriana han eixit al carrer per a mostrar el seu suport a les treballadores de neteja del centre que es troben en vaga des del passat 18 de Febrer per impagaments.

    Amb pancartes en les quals es podien llegir missatges com “L'educació és en els instituts no en els abocadors” “Entre fem no es pot aprendre” o “Ja és hora de pegar no crees?”, els alumnes han volgut solidaritzar-se amb les treballadores i mostrar el seu suport davant les reclamacions que es porten posant sobre la taula des de fa temps per part del personal de neteja dependent de l'empresa Raspeig.

    La setmana passada Borriana ja va protagonitzar una concentració per part de les afectades, els qui aprofitant la visita de la vicepresidenta, Mónica Oltra, i del Conseller d'Educació, Vicent Marzà, els van traslladar les seues queixes i la situació que porten travessant des de fa mesos perquè l'empresa responsable no abona les nòmines ni els retards.

    Aquests impagaments afecten les treballadores de neteja d'instituts i altres centres de les empreses Raspeig i Netalia en tota la Comunitat Valenciana. A la província de Castelló són 120 les empleades que estan patint aquests impagaments i també afecta a escoles infantils i altres edificis públics. Hi ha convocada una vaga indefinida en tots aquests centres fins que se solucione el problema dels impagaments.

    Pujar