El PP presenta una iniciativa per a generar estalvis a Almenara amb una reestructuració de l'equip de govern que evite les duplicitats
El Grup Municipal del PP en la localitat recorda que un dels acords aconseguits en el pressupost per a 2025 plantejava la revisió dels llocs de treball “en llaures a garantir la màxima eficiència en el gasto dels diners públics”
El Partit Popular d'Almenara ha presentat una iniciativa per al seu debat en el pròxim ple que pretén fer efectiva la reestructuració de l'equip de govern amb l'objectiu d'evitar duplicitats “que costen diners a tota la localitat i que són, sens dubte, innecessàries”.
Així ho han considerat des del PP de la localitat els qui recorden que este compromís va quedar plasmat en els acords adoptats en la negociació del pressupost de l'any 2025. “Ja llavors traslladem al PSOE la nostra intenció d'exigir un pla de reestructuració a nivell municipal que garantira la màxima eficiència en el gasto aplicant el sentit comú”.
Un extrem que en l'actualitat no es produïx perquè hi ha una plaça eventual que exercix funcions que ja estan vinculades a una altra vacant en la relació de llocs de treball del consistori. “Que els veïns hagen de pagar dos vegades per un mateix servici manca de tota lògica”, han assenyalat des del PP de la localitat.
Així les coses, la qual cosa planteja el PP amb la iniciativa que es debatrà en la pròxima sessió plenària és que “es faça efectiu l'acord aconseguit en el pressupost i que es revisen tots els llocs de treball en llaures a amortitzar aquells que estan duplicats. Amb això aconseguirem un estalvi econòmic que podem i devem destinar a donar el millor servici als nostres veïns”, han considerat des del PP. “I en això el PSOE ens trobarà sempre per a garantir el millor servici a la nostra localitat”, han conclòs estes mateixes fonts.