elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Almassora celebra les seues Jornades Gastronòmiques amb tres suculents ‘showcookings’ en el Mercat Municipal

Almassora celebra les seues Jornades Gastronòmiques amb tres suculents ‘showcookings’ en el Mercat Municipal
  • L'encarregat de començar estes jornades dissabte que ve 15 de març serà el xef Cristian Granero del restaurant Anhel de Castelló, li seguirà el 12 d'abril el mestre forner almassorí Juan Miralles i el 30 de maig agafarà el testimoni el xef José Luque

  • La regidora de Comerç i Turisme, Silvana Rovira, ha animat als almassorins a participar en esta activitat gratuïta, prèvia inscripció, on els assistents podran degustar dos plats i unes postres amb productes adquirits en el Mercat Municipal

MÉS FOTOS
Almassora celebra les seues Jornades Gastronòmiques amb tres suculents ‘showcookings’ en el Mercat Municipal - (foto 2)
Almassora celebra les seues Jornades Gastronòmiques amb tres suculents ‘showcookings’ en el Mercat Municipal - (foto 3)

L'Ajuntament d'Almassora organitza les Jornades Gastronòmiques amb tres showcookings totalment gratuïts en el Mercat Municipal, a càrrec de reconeguts cuiners. La regidora de Comerç i Turisme, Silvana Rovira, ha animat als almassorins a participar en esta activitat, on els assistents podran degustar dos plats i unes postres amb productes adquirits en el mateix Mercat Municipal. L'objectiu és fer valdre un espai tan emblemàtic com este, a més de potenciar el consum de productes en els seus establiments.

L'encarregat de començar estes jornades dissabte que ve 15 de març serà el xef Cristian Granero del restaurant Anhel de Castelló. Després del seu pas per Lino gastronòmic, este cuiner de la Vall d'Uixó decideix obrir el seu propi restaurant enfocat al més alt nivell de gastronomia, en un local molt difícil, ja que la cuina es troba en un soterrani, encara amb eixos inconvenients del servici, en el primer any és recomanat per la guia Michelin i la guia Repsol. Després de les recomanacions en les dues guies es planteja mudar-se de local. I és on hui dia treballa ell i el seu equip.

El dissabte 12 d'abril serà el torn del mestre forner i reposter d'Almassora Juan Miralles, qui delectarà als presents amb rica cuina típica de Pasqua. Esta activitat va destinada a un públic familiar, on els més xicotets tenen la diversió assegurada.

Finalment, el dissabte 3 de maig agafarà el testimoni el xef José Luque, gestor i assessor gastronòmic Luque Culinary Advice, de Madrid. Amant i defensor de la gastronomia de producte, Luque aposta per la matèria primera, que amb la seua creativitat i una cuidada posada en escena, aconsegueix transformar en veritables menges.

Les inscripcions poden realitzar-se en el departament de Comerç de l'Ajuntament d'Almassora, a través del telèfon 964560001, extensió 2033 o emplenant el formulari del següent enllaç: https://goo.su/usphpfw.

Hi ha places per a 40 assistents.

Pujar