Ondara, Beniarbeig-Orba i Petrer A destaquen en les finals provincials a Petrer
Els dos conjunts de la Marina Alta van aconseguir dos bitllets cadascun
Les finals provincials d’Alacant corresponents als Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (JECV) en la modalitat de raspall per equips es van celebrar el passat cap de setmana a Petrer. Les partides van deixar cinc guanyadors que van obtenir els cinc desitjats bitllets per a la fase final autonòmica, que tindrà lloc el pròxim 8 de març a Ontinyent.
Ondara A va vèncer en la categoria benjamí davant La Nucia per un tanteig de 20 per cap. Més combatuda va ser la final d’alevins A, on Beniarbeig-Orba va superar l’equip de Gata de Gorgos per 25 a 10.
Quant a la categoria infantil, els gaters van tornar a perdre una final. Aquesta vegada va ser pel resultat de 25 per 5 davant Petrer A, equip local, que es va proclamar campió de la categoria i passa a la fase final autonòmica.
L’escola de Beniarbeig-Orba va repetir triomf, en aquest cas a la categoria cadet després de superar en la final al conjunt d’Ondara per un tanteig de 25 per 15. Els ondarencs es van poder refer de la derrota sumant el títol i el bitllet per a la final de la categoria juvenil, a més del que ja havia sumat en benjamins.
El lliurament dels trofeus va ser a càrrec de Patricia Martínez, regidora d’esports i educació de la localitat de Petrer i d’Elena Gómez, vicepresidenta de la Federació de Pilota Valenciana. Cal destacar que aquest campionat de Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana es pot celebrar gràcies a la participació dels ajuntaments que cedeixen les seus en cada jornada, a Caixa Popular, a la Generalitat Valenciana i a la Diputació de València.