El Grup Socialista d'Algemesí sol·licita a l'equip de govern que actue al raval
Tres mesos i mig després de la DANA, el raval encara és un barri al qual encara li queden moltes actuacions de recuperació per executar.
Algemesí, tres mesos i mig després de la DANA, el raval continua sent un barri amb fang, la biblioteca del barri continua tancada sense probabilitat què torne a obrir-se de nou, encara té el fang del dia de la DANA i no s’ha pogut obrir ni tan sols per llevar-los. Els socialistes denuncien el seu estat i la greu situació de salut pública que pot provocar si el consistori no actua. Ja són diversos els veïns i veïnes els que es queixen de la seua situació, a més, encara no hi ha una situació clara sobre quina serà la solució definitiva per a l’escola Carme Miquel ni l’escoleta “els xiquets”.
Segons el regidor Rafael Lluch, “fa tres setmanes que el consistori té sobre la taula un informe de la situació en què es troba l’escoleta del raval, l’afinament i la pèssima situació que es troben xiquets de dos i tres anys i l’alcalde José Javier encara no ha contestat ni ha plantejat cap solució a curt termini”.
El barri segueix amb muntanyes de terra i fang recollida de la DANA i amb mobles i basura als carrers, “la deixadesa de la zona fa patent que l’equip de govern no es passeja pel barri, que encara no s’ha llegit l’informe què es troben els xiquets i xiquetes que van a l’escoleta infantil i que es un barri que no els importa d’igual manera que la resta de la ciutat”.
El Grup Socialista d’Algemesí demanà a l’alcalde al passat plenari que actuara, que no es quedara de braços plegats i que utilitzara els contractes d’emergència per salvar la zona que després de tres mesos i mig no ha tingut cap atenció de José Javier Sànchis.