La Falla Beniopa ha acollit l’arribada oficial dels Reis Mags a este poble
L’Associació Cultural Falla de Beniopa ha tingut l’honor d’acollir esta vesprada l’arribada oficial de Ses Majestats els Reigs Mags d’Orient a este poble. L’acte ha tingut lloc a la plaça Major de Beniopa, a les portes del casal faller.
La Falla Beniopa ha ofert a tots els xiquets i xiquetes del poble un berenar a base de xocolate i dolços típics. Els assistents també han tingut l’oportunitat de fer-se fotografies amb Melcior, Gaspar i Baltasar, amb un acte de besamans inclòs. Els Reis Mags, que han entregat llepolies a tots els presents, han estat rebuts pels beniopers com es mereixen.
Tot seguit, tota la comitiva dels Reis Mags, acompanyada amb cercavila de tabalet i dolçaina, s’ha dirigit a l’església de Santa Maria Magdalena, on ha tingut lloc la tradicional Adoració al Jesuset i l’entrega de regals a tots els xiquets i les xiquetes de Beniopa que s’han portat bé.