elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Valencià

Comença el cicle musical “Jazz Dijous Concert” a la Casa de la Marquesa

Comença el cicle musical “Jazz Dijous Concert” a la Casa de la Marquesa
    MÁS FOTOS
    Comença el cicle musical “Jazz Dijous Concert” a la Casa de la Marquesa - (foto 2)

    La temporada musical a la Casa de Cultura de Gandia arranca amb el Jazz Dijous Concert. Serà el proper 29 d’octubre a les 20.00h de la vesprada. Per encetar aquest cicle musical actuaran Jordi Rossy & Michael Kanan Quartet, que recordaran un dels gran compositors de jazz com és George Gershwin. A l’escenari vorem una gran banda internacional amb quatre músics d’excepció: Jordi Rossy (vibràfon), Michael Kanan (piano), Putter Smith (baix) i Jimmy Wormwoth (bateria).

    Aquesta és la tercera temporada del cicle de jazz que es fa a la ciutat de Gandia. La idea es fer un concert, al llarg de tot l’hivern fins al maig, l’últim dijous de cada mes. Hi haurà una excepció per al novembre. El dia 26 d’aquest mes els amants del jazz podran gaudir de la seua música al Campus de la Universitat Politècnica de Gandia que ha organitzar una setmana dedicada al jazz i s’ha decidit no solapar programacions culturals.

    El regidor de Cultura, Joan Muñoz, ha destacat que “l’objectiu d’aquesta programació és potenciar els grups de jazz valencians. Encara que comencem amb una banda internacional la resta seran de la terra ja que som bressol de grans músics de jazz”. Muñoz també ha explicat que “amb el Jazz Dijous Concert es completa la programació musical de la Casa de la Cultura, ja que aquests concerts seran fins a maig, després continuarà el Marquesa Concerts i acabarà amb el Festival Polisònic”.

    Pel que fa a la primera actuació del cicle el Tècnic de Cultura, Eudald González, ha assegurat que estem davant “d’un plat fort musicalment parlant. És una banda de músics americans amb una trajectòria brutal, de gran qualitat i saber estar a l’escenari. Com anècdota dir que només el baixista i el bateria sumen 152 anys”. Aquesta tercera edició del cicle de jazz està totalment consolidat a Gandia i segons paraules de González  “la llista de peticions de grups de música que volen actuar a la nostra ciutat és interminable. Nosaltres volem donar-los eixa finestra, eixa possibilitat de poder actuar en una cita musical tan important com aquesta”.

    A la Casa de Cultura Marqués de González de Quirós ja està tot preparat, també la venda anticipada d’entrades que s’han posat al preu de 6 euros. Per als qui vullguen comprar-la per Internet cal fer-ho en la web www.instanticket.es.

    Subir