Carreras: “A l'equip de govern del PP només li interessa privatitzar els nostres carrers”
La regidora d'EUPV a l'ajuntament de Castelló ha mostrat la seua indignació després de comprovar personalment la instal·lació dels parquímetres a les noves zones blaves. Carreras: “Hem manifestat moltes voltes el nostre rebuig a les zones blaves que no signifiquen més que la privatització dels nostres carrers per a què altres facen negoci. Ara, el més greu és que l'equip de govern del PP ha decidit ampliar-les amb el sol objectiu d'augmentar el negoci a la concessionària, un fet que ja vam denunciar quan es va atorgar la concessió. Des d'Esquerra Unida anem a oposar-nos de nou a aquest abús amb el qual cap ciutadà ix guanyant absolutament res”.
Carreras ha explicat que ja fa un any van assabentar-se de les condicions del contracte. Carreras: “Al contracte ja figurava l'ampliació de la zona blava per compensar la pèrdua de places pel pas del Tram. A més a més, han venut unes zones verdes per acontentar al veïnat que encara no tenim clar si són legals. El que sí que és ja una realitat és que la zona blava s'amplia, així com el seu preu en alguns llocs i els qui ho paguem som el conjunt de la ciutadania”.
Finalment Carreras ha defensat el que sempre ha estat la seva proposta. Carreras: “El PP ven aquesta ampliació com una millora per “augmentar la mobilitat” però és fals, zones com hisenda estan sempre buides. Zones que realment siguen susceptibles de mobilitat són dos i estan al centre, i ara mateix peatonalitzades pel pas del Tram. Encara així hi ha mètodes de gestió pública i sense haver de pagar un duro com el sistema del rellotge de tota la vida i a Castelló es podria fer”.